دیسک گردن یک اصطلاح است و به مجموعه‌ای از اختلالات اشاره می‌کند که باعث بروز درد شدید در ناحیه گردن و ستون فقرات می‌شوند. بالش طبی برای دیسک گردن کمک می کند تا این دردها تسکین یابند یا درمان شوند. به طور کلی استفاده از کالای خواب استاندارد و طبی یکی از موثرترین راه های کاهش درد در نواحی گردن است. ابتلا به دیسک گردن هم عوامل ژنتیکی دارد و هم عوامل محیطی مانند بد خوابیدن، قوز کردن، فشار آوردن بیش از حد، رانندگی‌های طولانی مدت و… در آن دخیل هستند. به هر حال چه افرادی که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند و چه کسانی که از درد گردن رنج می‌برند باید از بالش طبی استفاده کنند. در ادامه این گزارش بهترین و پر فروش‌ترین انواع بالش طبی برای دیسک گردن معرفی می‌شوند.

بالش طبی برای دیسک گردن
بهترین بالش طبی برای دیسک گردن 2024 / مشخصات + خرید

مشخصات بهترین بالش طبی برای دیسک گردن

ابتدا باید بدانید که بالش‌های طبی مناسب درد گردن از مموری فوم تولید می‌شوند و انواع الیافی و اسفنجی آن کارایی چندانی ندارند. چرا که مموری فوم یا فوم‌های هوشمند از مواد پلی اورتان تخصصی و ویژه کاربری‌های طبی طراحی و تولید شده‌اند. همچنین بالش‌های طبی وِیژه دیسک گردن از یک طرح موجی شکل بر خوردار هستند تا باعث شود ستون فقرات در یک راستا قرار بگیرد.

در واقع همین انحراف ستون فقرات از محور خود، یکی از عواملی است که باعث بروز دیسک کمر و گردن می‌شود. شاید خوابیدن روی یک بالش موجی شکل در ابتدا عجیب و سخت به نظر برسد اما پس از گذشت مدت بسیار کوتاهی نه تنها به آن عادت می‌کنید بلکه دردهای گردن و ستون فقرات شما نیز تسکین می‌یابد. این نوع خوابیدن باعث کاهش خر و پف هم می‌شود. در ادامه به معرفی چند نمونه از انواع بهترین بالش طبی برای دیسک گردن می‌پردازیم. شما می‌توانید ضمن مقایسه آنها با هم، نسبت به خرید این بالش‌ها با تخفیف ویژه، کمترین قیمت بازار و ارسال رایگان اقدام نمایید.

بالش طبی برای دیسک گردن

بالش مموری فوم آکسون مدل مدیکال

این بالش‌ با طراحی موجی شکل، ویژه استفاده افردی است که از دردهای شدید در ناحیه گردن رنج می‌برند و فرم موجی شکل این بالش‌ها باعث پشتیبانی عالی از سر و گردن این دسته کاربران می‌شود. بالش طبی مموری فوم آکسون مدل مدیکال نیز یکی از انواع بالش طبی برای دیسک گردن است.

بالش مموری فوم آکسون

از دیگر محصولات جذابی که می‌توانید در کنار بالش آن را داشته باشید تشک مموری فوم است.

این بالش بوسیله انطباق کامل با ستون فقرات شما و حذف فشارهای وارد بر آن به مرور زمان به التیام دردهای ناحیه فوقانی ستون فقرات و گردن کمک می‌کند و می‌تواند به عنوان یک انتخاب پیشگیرانه نیز محسوب شود. این بالش باعث می شود ستون فقرات شما در یک راستا قرار بگیرید و منحرف نشود.

بالش فوم هوشمند دکتر شولز موجی از انواع بالش طبی برای دیسک گردن

یکی دیگر از انواع بهترین بالش طبی برای دیسک گردن بالش فوم هوشمند موجی شکل دکتر شولز است. طول و عرض این بالش برابر 47*30 سانتی متر است. ارتفاع قسمت بلند این بالش 12 سانت وارتفاع بخش کوتاه آن 10 سانتی متر است. ابعاد و اندازه این بالش کاملا استاندارد است و باعث می شود ستون فقرات کاربر در یک راستا قرار بگیرد.

شرکت دکتر شولز یکی از با کیفیت ترین تولید کنندگان کالای خواب و اکسسوری آن در ایران است و تحت لیسانس دکتر شولز آلمان فعالیت می‌کند. بدون شک این محصول یکی از انواع بهترین بالش طبی برای خواب است.

این بالش از فوم هوشمند ساخته شده‌است. این نوع از فوم هوشمند این قابلیت را دارد تا با فرم سر و گردن شما انطباق پیدا کند و زمانی که فشار از روی آن برداشته شود مجددا به حالت اولیه خود باز می‌گردد.

حتما سری به تشک دکتر شولز ما هم بزنید.

موج‌های طراحی شده روی این محصول باعث می‌شود تا سر و گردن شما در کم فشارترین و استاندارد‌ترین حالت ممکن قرار گیرد. این بالش استفاده طبی دارد و برای کسانی که از درد شدید گردن یا ستون فقرات رنج می‌برند یا تحت عمل جراحی در این نواحی قرار گرفته‌اند بسیار مناسب است.

بهترین بالش طبی برای خواب

این محصول باعث می‌شود پس از مدت کوتاهی استفاده،  دردهای ستون فقرات و گردن شما کاهش پیدا کند. این محصول از سوی پزشکان نیز توصیه شده است.

مطالب مرتبط