تشک های طبی امرزوه به عنوان یکی از بهترین راهکارهای تسکین درد کمر و گردن شناخته می‌شوند. اما با توجه به تعدد برندهای مختلف تشک و کالای خواب در بازار سوال بسیاری این است که بهترین تشک طبی ایرانی کدام است؟ اغلب تشک‌هایی که به عنوان تشک خارجی در بازار فروخته می‌شوند ایرانی هستند و تنها برای بازار گرمی به عنوان تشک خارجی معرفی می‌شوند! گفتنی است که کیفیت برخی از تشک‌های ایرانی نیز بسیار بالا است و توان رقابت با نمونه‌های خارجی را دارد و حتی به خارج از کشور صادر هم می‌شود. برای نمونه تشک دکتر شولز و تشک آکسون از با کیفیت‌ترین تولید تشک‌های طبی تولید شده‌در ایران هستند که به خارج صادر هم می‌شوند. تشک‌های طبی انواع مختلفی دارند و قیمت آنها هم متفاوت است اما قبل از خرید باید بدانید کدام مدل مناسب شما است تا در بودجه خود صرفه جویی کنید. در ادامه این گزارش به معرفی 5 مدل بهترین تشک طبی ایرانی می‌پردازیم.

بهترین تشک طبی ایرانی

انواع تشک طبی

قبل از معرفی بهترین تشک طبی ایرانی باید بدانید که تشک‌های طبی سفت هستند اما درجه سفتی آنها با هم متفاوت است. مطابق استاندارد جهانی درجه سفتی تشک‌ها از 1 تا 10 شماره گذاری می‌شود. عدد 1 به عنوان نرمی پر و عدد 10 به عنوان سفتی سطح زمین در نظر گرفته شده‌است.

با این توضیح نمره سفتی تشک‌های طبی بین 7 تا 9 از 10 است. برخی از تشک‌های طبی پد (تشکچه اضافی) اضافه هم دارند که به نرمی سطح آنها کمک می‌کند. معمولا داخل تشک‌های طبی هیچ فنری استفاده نشده‌است و از لایه های مختلف فوم، پلی یورتان و اسفنج مخصوص استفاده شده‌است. البته برخی از تشک‌های طبی از فنر هم استفاده می‌کنند. در بین محصولات بازار کدام یک از انواع بهترین تشک طبی ایرانی بهتر است؟

بهترین تشک طبی ایرانی

چه نوع تشکی برای من مناسب است؟

برخی از افراد بدون داشتن هیچ نوع درد کمر و گردن، علاقه دارند تا روی تشک‌های سفت بخوابند. برخی افراد دردهای مزمن کمر و گردن دارند و به دنبال تکسین آن هستند. برخی دیگر نیز تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند و باید از تشک طبی استفاده کنند. در نتیجه اگر دوست دارید روی تشک‌های سفت بخوابید یا از دردهای ملایم کمر و گردن رنج می‌برید بهتر است از تشک‌های طبی با درجه سفتی 8 از 10 و دارای پد اضافه استفاده کنید.

اما اگر از دردهای شدید کمر و گردن رنج می‌برید یا تحت عمل جراحی در این نواحی قرار گرفته‌اید بهتر است از تشک‌های طبی با درجه سفتی 9 از 10 و بدون پد استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید بهترین تشک طبی ایرانی را با توجه به نیاز و بودجه خودتان انتخاب کنید.

در ادامه به بررسی انواع بهترین تشک طبی ایرانی یا تشک‌ مدیکال می پردازیم و در صورت تمایل می توانید با کلیک روی هر محصول آن را تخفیف ویژه، کمترین قیمت بازار و ارسال رایگان خریداری کنید.

5 مدل بهترین تشک طبی ایرانی را بشناسید / مشخصات + خرید

تشک Comfort دکتر شولز جزو بهترین تشک طبی ایرانی

برند دکتر شولز یکی از با کیفیت‌ترین تشک‌های تولید شده در ایران و تحت لیسانس شرکت دکتر شولز آلمان است و یکی از انواع بهترین تشک طبی ایرانی محسوب می‌شود.

تشک طبی Comfort دکتر شولز از نوع ارتوپدیک (تمام طبی) با درجه سفتی ۸ از ۱۰ و سفت است. هسته این تشک طبی از نوع پلاستو فوم فشرده است که در دو سمت آن از لایه ترمو فلت با فشردگی ۲۴۰۰ گرمی استفاده شده است.

این تشک دکتر شولز برای استفاده افرادی که تمایل به استفاده از تشک‌های سفت دارند و یا افرادی که بنا بر توصیه پزشک باید از تشک‌های سفت استفاده کنند مناسب است. این تشک از لحاظ قیمتی یک تشک میان رده محسوب می‌شود.

این محصول تحمل وزنی برابر با ۱۴۰ کیلوگرم  برای هر نفر را دارد. برای اطلاع از قیمت، مشخصات فنی کامل و خرید روی محصول کلیک کنید.

5 مدل بهترین تشک طبی ایرانی را بشناسید / مشخصات + خرید

تشک Hard

یکی دیگر از انواع بهترین تشک طبی ایرانی، مدل Hard دکتر شولز از نوع ارتوپدیک (تمام طبی) با درجه سفتی ۹ از ۱۰ و بسیار سفت است. این تشک دکتر شولز برای استفاده افرادی که بنا بر توصیه پزشک باید از تشک‌های سفت استفاده کنند مناسب است. تشک هارد جزو محصولات اقتصادی اما با کیفیت است و در لیست بهترین تشک طبی قرار می‌گیرد.

هسته تشک طبی Hard از نوع پلاستو فوم فشرده است که در دو سمت آن از لایه ترمو فلت با فشردگی ۲۴۰۰ گرمی استفاده شده است.

تشک طبی آکسون مدل تراست

تشک آکسون مدل تراست

تشک آکسون مدل Trust از سری تشک های ارتوپدیک مجموعه آکسون با سطح نسبتا سفت و یکی از انواع بهترین تشک طبی ایرانی که با تکنولوژی فنرهای میکرو به همراه تقویت کننده های M و با بکارگیری لایه های اسفنج با دانسیته بالا و فوم های ترموفیوز و ترموفلت از ایجاد ارتعاشات اضافه در تشک جلوگیری کرده و می تواند فشار های وارده بر بدن در اثر وزن را در سطح تشک به طور یکنواخت توزیع نماید.

تشک طبی رویا مدل مدیکال 1

تشک رویا مدیکال یک

تشک طبی رویا مدیکال یک با تولید اسفنج به صورت بسیار تخصصی برای محصولات خود، در واقع برای تولیدات تشک خود از اسفنج با بهترین کیفیت استفاده می‌نماید. استفاده از فرمولاسیون اختصاصی و خلاقانه در تولید اسفنج، این اطمینان را ایجاد خواهد نمود که محصولاتی با کیفیت بالاتر و با عمر مفیدی بیشتر ازآنچه در بازار وجود دارد تولید و عرضه گردد. تشک های طبی رویا یکی از انواع بهترین تشک طبی در بازار هستند.

قیمت بهترین تشک طبی

تشک ایر استریم از برند لمینیک

این تشک از نوع ارتوپدیک (تمام طبی) با درجه سفتی ۸ از ۱۰ و سفت است. این تشک گزینه‌ای بسیار مناسب است چه برای افرادی که درد مزمن کمر و گردن دارند چه افرادی که علاقه به استفاده از تشک‌های سفت دارند.

در این تشک طبی هیچ فنری به کار نرفته است و در عوض فوم فشرده و با کیفیت وظیفه پشتیبانی از ستون فقرات و مفاصل را بر عهده دارد. این تشک نیز یکی از بهترین تشک طبی در بازار است.

این محصول برای استفاده افراد سنگین وزن که تمایل به استفاده از تشک‌های سفت  دارند و یا افرادی که بنا بر توصیه پزشک باید از تشک های سفت استفاده کنند مناسب است.

مطالب مرتبط