مطالعه گزارش بهترین بالش طبی برای خواب به شما امکان انتخاب و خرید بهترین نوع بالش طبی را می‌دهد. بالش خوب و استاندارد یکی از تاثیر گذارترین اجزای کالای خواب برای تضمین یک خواب با کیفیت و راحت است. میزان سفتی، ارتفاع، نوع الیاف و جنس پارچه بالش از مهم‌ترین پارامترهای انتخاب بالش هستند. برخی از افرادی که دچار دردهای مزمن یا دیسک و آرتروز گردن هستند باید از بالش های طبی استفاده کنند اما نوع این بالش‌ها باید متفاوت باشد. پس بهترین بهترین بالش طبی برای خواب کدام است؟

بهترین بالش طبی برای خواب

بالش طبی چیست؟

برخی از تولید کنندگان و فروشندگان جهت جذب مشتری بیشتر از واژه طبی برای هر نوع محصولی استفاده می‌کنند اما واقعیت چیز دیگری است. بالش‌های طبی باید طراحی خاصی داشته باشند و داخل آنها به جای الیاف از مموری فوم یا اسفنج مخصوص متراکم شده استفاده شود. مموری فوم یک نوع فوم هوشمند است که سطح آن بر اثر فشار وارد شده دقیقا همان فرم را می‌گیرد و پس از حذف فشار مجددا به حالت اولیه باز می‌گردد. این قابلیت باعث می‌شود تا سر و گردن کاربر به بهترین نحو پشتیبانی شود.

بهترین بالش طبی

بهترین بالش طبی برای خواب به طور کلی به دو نوع موج دار و ساده طبقه بندی می‌شود که نوع موج دار قابلیت طبی بیشتری دارد اما نوع ساده یا کلاسیک آن راحتی بیشتری دارد. در نتیجه اگر تحت عمل جراحی در نواحی گردن و ستون فقرات گرفته‌اید باید نوع موج دار و اگر تنها از دردهای مزمن رنج می‌برید باید نوع ساده را انتخاب کنید.

بالش مموری فوم دکتر شولز مدل موج از انواع بهترین بالش طبی برای خواب

شرکت دکتر شولز یکی از با کیفیت ترین تولید کنندگان کالای خواب و اکسسوری آن در ایران است و تحت لیسانس دکتر شولز آلمان فعالیت می‌کند. بدون شک این محصول یکی از انواع بهترین بالش طبی برای خواب است.

این بالش از فوم هوشمند ساخته شده‌است. این نوع از فوم هوشمند این قابلیت را دارد تا با فرم سر و گردن شما انطباق پیدا کند و زمانی که فشار از روی آن برداشته شود مجددا به حالت اولیه خود باز می‌گردد.

حتما سری به تشک دکتر شولز ما هم بزنید.

موج‌های طراحی شده روی این محصول باعث می‌شود تا سر و گردن شما در کم فشارترین و استاندارد‌ترین حالت ممکن قرار گیرد. این بالش استفاده طبی دارد و برای کسانی که از درد شدید گردن یا ستون فقرات رنج می‌برند یا تحت عمل جراحی در این نواحی قرار گرفته‌اند مناسب است.

بهترین بالش طبی برای خواب

این محصول باعث می‌شود پس از مدت کوتاهی استفاده،  دردهای ستون فقرات و گردن شما کاهش پیدا کند. این محصول از سوی پزشکان کایروپراکتیک هم توصیه شده‌است. برای دریافت اطلاعات بیشتر یا خرید این محصول با تخفیف ویژه روی محصول کلیک کنید.

بالش مموری فوم دکتر شولز مدل کلاسیک

یکی دیگر از برگزیدگان بهترین بالش طبی برای خواب بالش مموری دکتر شولز مدل کلاسیک است. این محصول مشخصات فنی مشابه با مدل موج این شرکت را دارد با این تفاوت که سطح آن صاف است.

بهترین بالش طبی برای خواب

این قابلیت این بالش را هم برای قابلیت طبی آن و هم برای افرادی که علاقه دارند از قابلیت‌های بی‌نظیر مموری فوم استفاده کنند بسیار مناسب است. ابعاد و شکل این بالش مانند بالش های قدیمی است و به همین دلیل نام آن را کلاسیک گذاشته‌اند.

بالش ژل دار خنک کن آکسون

بدون شک باید گفت که بالش ژل دار آکسون با قابلیت خنک کنندگی یکی از جذاب‌ترین و مناسب‌ترین انواع بهترین بالش طبی برای خواب است.

با استفاده از بالش مموری فوم ژل دار آکسون خنک کن مدل Blue Gel شما همیشه روی خنک بالش را پیدا می‌کنید. اكثر افراد عادت دارند در طول خواب از دو سمت بالش استفاده نمايند.

بهترین بالش طبی برای خواب

پوست انسان ذاتا از احساس گرما و چسبندگي بي زار است و همواره به دنبال احساس خنكي و لطافت است؛ ژل آكسون به صورت يك لايه بر روي مموري فوم قرار گرفته، و باعث احساس يك خواب خنك مي شود با بالش مموری فوم کلاسیک ژل دار بلو آکسون مي توانيد براي هميشه با گرما خداحافظي كنيد. این بالش با استفاده از یک نوع ژل خنک کننده با فناوری بسیار پیشرفته، همیشه روی خنک خود را به شما نشان می‌دهد!

ژل مورد استفاده در این بالش به طوری است که هنگام دریافت دمای صورت انسان واکنش نشان داده و خنک می شود. این محصول برای افراد گرمایی که در طول شب همواره به دنبال یافتن قسمت خنک یک بالش هستند، بسیار مناسب است.

بالش مموری فوم کم ارتفاع آکسون مدل Optimum

بالش طبی مموری فوم کم ارتفاع آکسون مدل Optimum شبیه بالشهای کلاسیک  همین برند است ولی با تفاوتهای جزیی، از تفاوتهای این دو بالش می‌توان به طول و ارتفاع آن اشاره کرد.

بالش مموری اپتیمم نسبت به کلاسیک ارتفاع کمتر و طول بیشتری دارد و برای افراد با شانه‌های پهن بسیار مناسب است. بالش مموری فوم یکی از متریال‌هایی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است و با توجه به ویژگی هایی که دارد می تواند به شما کمک کند از دردهای گردن و سر خلاص شوید. مموری فوم به راحتی ساختار گردن را به خود می‌گیرد و تکیه گاه مناسبی را برای شما به وجود می آورد.

بهترین بالش طبی برای خواب

زمانی که روی این محصولات می‌خوابید فرم گردن شما بر روی این محصول نقش می‌بندد و مانند این است که شما از یک گردنبند طبی استفاده می‌کنید. پس از آنکه از خواب بلند شوید، مموری فوم دوباره به حالت اولیه باز می‌گردد. این محصول یکی از بهترین انواع بهترین بالش طبی برای خواب است. این محصول مناسب افردی است که عارضه و درد خاصی ندارند اما به دنبال یک خواب راحت و فوق العاده با استفاده از تکنولوژی مموری فوم هستند.

بالش مموری فوم آکسون مدل مدیکال

بالش مموری فوم آکسون

بالش‌های با طراحی موج بیشتر مناسب استفاده افردی هستند که از دردهای شدید در ناحیه گردن رنج می‌برند و فرم موجی شکل این بالش‌ها باعث پشتیبانی عالی از سر و گردن این دسته کاربران می‌شود. بالش طبی مموری فوم آکسون مدل مدیکال نیز یکی از انواع بهترین بالش طبی برای خواب است.

از دیگر محصولات جذابی که می‌توانید در کنار بالش آن را داشته باشید تشک مموری فوم است.

این بالش بوسیله انطباق کامل با ستون فقرات شما و حذف فشارهای وارد بر آن به مرور زمان به التیام دردهای ناحیه فوقانی ستون فقرات و گردن کمک می‌کند و می‌تواند به عنوان یک انتخاب پیشگیرانه نیز محسوب شود.

در هنگام استفاده از این بالش سر و گردن با ستون فقرات در یک راستا قرار گرفته‌و فشار کمتـری به ایـن نواحی وارد می‌شود و از دردهای عضلانی ناشی از گرفتگی ماهیچه‌ها و آرتروز پیشگیری می‌نماید.

مطالب مرتبط